Algemene Voorwaarden
Aanbiedingen en prijzen
Aanbiedingen door en prijzen van Ontbijt Service De Broodjesmand zijn vrijblijvend. Ontbijt Service De Broodjesmand accepteert geen aansprakelijkheid voor zet- of drukfouten. Ontbijt Service De Broodjesmand behoudt het recht om wijzigingen in kostprijzen, valutakoersen of (wettelijke) voorschriften per direct door te berekenen. Alle geldende prijzen zijn steeds inclusief BTW en exclusief order- en verzendkosten, eventuele belastingen of andere heffingen, tenzij anders vermeld of schriftelijk overeengekomen. Online bestellingen dienen altijd vooraf online voldaan te worden.
Bestellingen
Door het plaatsen van een bestelling per telefoon, post, fax, E-mail, of bij voorkeur via de webshop is de overeenkomst een feit. Ontbijt Service De Broodjesmand behoudt het recht om bestellingen zonder opgave van reden te weigeren, dan wel voorwaarden daaraan te verbinden, zoals het vragen van een vooruitbetaling. Online bestellingen dienen namelijk altijd vooraf online voldaan te worden.
Bestellingen dienen gedaan te worden dagelijks (met uitzondering van feestdagen en zaterdagen) voorafgaande aan de dag van levering en wel vóór 21:00 uur. Bestellingen na dit tijdstip worden pas een dag na de standaard eerste leveringsdag bezorgd.
Leveringen
Ontbijt Service De Broodjesmand zal steeds streven naar snelle levering van het bestelde. We streven naar een levertijd, op de volgende werkdag of zaterdag na de dag van bestelling en online betaling, tussen 08:00 - 10:00 uur. Op zondag wordt op dit moment niet bezorgd wegens het niet kunnen krijgen van verse bakproducten. Opgegeven levertijden zijn echter slechts indicatief. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft de klant geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht de onder artikel 3 bedoelde overeenkomst te ontbinden. Alle rechten en aanspraken, zoals in deze voorwaarden bedongen, gelden ook voor door Ontbijt service De Broodjesmand ten behoeve van de levering ingeschakelde derden. De klant heeft de verplichting om bij aflevering te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst beantwoorden. Indien dit niet het geval is, dient de klant Ontbijt Service De Broodjesmand daarvan zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen twee (2) dagen na de aflevering, schriftelijk, via email en gemotiveerd in kennis te stellen.
Betaling
De klant voldoet bij Ontbijt Service De Broodjesmand aan de verplichting, die ontstaat uit de onder punt bestellingen bedoelde overeenkomst, middels betaling via iDeal (internet webshop betaling) of bij uitzondering contante gepaste betaling aan de bezorger. In het geval dat Ontbijt Service De Broodjesmand bij uitzondering een factuur stuurt, zal de betaling binnen de termijn van 3 (3) kalenderdagen moeten plaatsvinden, zonder verrekening, korting en/of opschorting. Als datum van betaling geldt de datum van creditering van de bankrekening van Eetkoeriers Bezorggroep BV.
Reclames, garantie en retourgoederen
De termijn voor reclames met betrekking tot geleverde goederen beperkt zich tot het onder punt leveringen, 3e alinea gestelde. Indien is aangetoond, dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft Ontbijt Service De Broodjesmand de keuze de desbetreffende producten tegen retournering daarvan te vervangen door nieuwe producten dan wel de factuurwaarde daarvan te restitueren. Als garantietermijn voor geleverde producten geldt de termijn, die door de betrokken leverancier van Ontbijt Service De Broodjesmand wordt gegarandeerd, gerekend vanaf de datum van aflevering. Binnen deze termijn vindt kosteloos vervanging van ondeugdelijke onderdelen plaats, zulks met in acht name van de specifieke voorwaarden van de leverancier. Retourzendingen worden in alle gevallen slechts geaccepteerd indien zij vooraf bij Ontbijt Service De Broodjesmand zijn aangemeld, en indien de verpakking van het product onbeschadigd is. De kosten van retourzendingen komen ingeval van het onder punt reclames, garantie en retourgoederen, 1e en 2e alinea, bedoelde voor rekening van de Ontbijt Service, in alle andere gevallen voor rekening van de klant.
Overdracht van risico en eigendom
Het risico van het geleverde gaat van Ontbijt Service De Broodjesmand over naar de klant, zodra de aflevering heeft plaatsgevonden. Eigendom gaat evenwel pas over, indien de klant aan al zijn onder punt betaling, 1e alinea bedoelde verplichtingen heeft voldaan.
Klantgegevens
Indien de klant aan Ontbijt Service De Broodjesmand opgave doet van een adres is Ontbijt Service De Broodjesmand gerechtigd alle bestellingen aan dat adres te bezorgen met behoud van alle rechten zoals bedoeld in punt betaling. Klanten zijn verplicht adreswijzigingen schriftelijk te melden aan:
Ontbijtservice De Broodjesmand
Nieuwstraat 5
5552BT Valkenswaard
of via email: info@broodjesmand.nl
Aansprakelijkheid
Ontbijt Service De Broodjesmand is niet aansprakelijk voor schade, die niet aan opzet of grove schuld van Ontbijt Service De Broodjesmand is toe te rekenen dan wel ontstaan is door omstandigheden die niet voor risico van Ontbijt Service De Broodjesmand komen. Ontbijt Service De Broodjesmand draagt geen verantwoordelijkheid voor informatie, foto’s, folders en andere vormen van voorlichtingsmaterialen voor zover onder verantwoordelijkheid van derden uitgegeven. Voor handelingen en/of tekortkomingen van derden draagt Ontbijt Service De Broodjesmand eveneens geen verantwoordelijkheid. Ontbijt Service De Broodjesmand is niet aansprakelijk voor misverstaan, vertragingen of niet behoorlijk overkomen van bestellingen en mededelingen ten gevolge van het gebruik van Internet of enig ander communicatiemiddel in het verkeer tussen de klant en leverancier, tenzij en voor zover sprake mocht zijn van opzet of grove schuld van De Broodjesmand . Aansprakelijkheid voor schade waartegen de klant reeds is verzekerd wordt ten alle tijden door Ontbijt Service De Broodjesmand uitgesloten.
Diversen
De klant van Ontbijt Service De Broodjesmand dient alle intellectuele en industriële eigendomsrechten, welke rusten op de door Ontbijt Service De Broodjesmand geleverde producten, geheel en onvoorwaardelijk te respecteren. Ontbijt Service De Broodjesmand garandeert niet dat de aan u geleverde producten geen inbreuk maken op enig (ongeschreven) intellectueel en/of industrieel eigendomsrechten van derden. Ingeval van overmacht heeft Ontbijt Service De Broodjesmand het recht om, naar eigen keuze, de uitvoering van enige bestelling op te schorten, dan wel zonder rechterlijke tussenkomst te ontbinden, zulks door dit de klant schriftelijk mede te delen en zulks zonder dat Ontbijt Service De Broodjesmand gehouden is tot enige schadevergoeding, tenzij dit in de gegeven omstandigheden naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid onaanvaardbaar zou zijn. Onder overmacht wordt iedere tekortkoming verstaan, die niet aan Ontbijt Service De Broodjesmand kan worden toegerekend, omdat zij niet te wijten is aan haar schuld en noch krachtens de wet, rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor haar rekening komt.
Rechten
Alle contacten en transacties met Ontbijt Service De Broodjesmand geschieden onder voorbehoud van alle rechten en aanspraken van De Broodjesmand . Niets uit uitgaven of publicaties van Ontbijt Service De Broodjesmand mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in digitale vorm, of openbaar gemaakt, in welke vorm dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van De Broodjesmand
Toepasselijk recht
Op alle rechtsbetrekkingen tussen Ontbijt Service De Broodjesmand en haar klanten is Nederlands recht van toepassing. Geschillen tussen partijen zullen bij uitsluiting worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter in Nederland.
Klachten
De klant is gehouden de goederen direct na op- of aflevering te keuren. Klachten dienen op straffe van verval van alle rechten binnen een dag na het tijdstip van aflevering van goederen, schriftelijk - of per e-mail bij Ontbijt Service De Beertjes te worden ingediend, onder de gespecificeerde opgave van de aard van de klachten ten aanzien van de afgeleverde goederen. Manco’s en bij aflevering zichtbare gebreken dienen echter binnen 2 uur na aflevering bij Ontbijt Service De Broodjesmand te worden gemeld, op straffe van verval van alle rechten daaruit voortvloeiende. De Broodjesmand probeert in dat geval de missende producten direct na te leveren.
Eetkoeriers Bezorggroep BV
Ontbijt Service De Broodjesmand
Nieuwstraat 5
5552BT Valkenswaard
tel 06 - 21461868
https://www.broodjesmand.nl
info@broodjesmand.nl
[KvK] 91197201 Eindhoven
[BTW nr.] NL865578655B01
Houd u er aub rekening mee dat het minimum bestelbedrag € 10,00 is
